Friday, November 7, 2008

ကဲ ဘယ္လုိ႔ လဲ

ေယာက်ၤား တစ္ေယာက္ ရဲ႔ ဘ၀ အစ က အိမ္ေထာင္ ျပဳမွ သိတယ္ လုိ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္ေတာ့တယ္..
ဘာျဖစ္လုိ႔ လဲ ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အေနနဲ႔ ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ က လြတ္လပ္ ေပ့ါပါးစြာနဲ႔.. ဘယ္အရာကုိမွ အႀကြင္းအက်န္ ထားခဲ့တာ ၀ါသနာမပါဘူး လြယ္လြယ္ကူကူ ေျပာရရင္ လူပ်ိဳ ေတြရဲ႔ ထုံးစံ အတုိင္း အရာရာ ကုိ ေပါ့ေပ့ါတန္တန္ ေတြးမယ္ လုပ္စရာ ရွိတာကုိ လုပ္သြားခဲ့ရင္ ပုိက္ဆံ ေငြေႀကး က ေနာက္က လုိက္လာလိမ့္မယ္ ထင္ခဲ့တယ္..
ကဲ ခု စာရင္းရွင္းေတာ့ ..


ဒီစာရြက္ ေလးသာ ၾကည့္လုိက္ပါေတာ့ .. 28000 တဲ့ အဲဒါ အကုန္ မဟုတ္ေသးဘူး ဗ် ..ေနာက္ထပ္ စာရင္း ထပ္ ရွင္းလုိက္ေတာ့.. ဘယ္ေလာက္ က်န္လဲ သိလား 14000 ပဲ က်န္ေတာ့တယ္ ..အဲဒါ ထပ္ ၿပီး အေႀကြးဆပ္လုိက္ေတာ့ ဘယ္ေလာက္ က်န္လဲ.. သိလား 11000 ေလာက္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္ ဗ်..

သိပ္ ၀မ္းနည္းမေနနဲ႔ က်အုန္းဗ်.. သိလား .. ကၽြန္ေတာ္ လခ ကုိ 3 လပို္င္းကတည္းက မရွင္းတာ ခု မဂၤလာ ေဆာင္မယ္ ဆုိမွ ရွင္းလုိက္ေတာ့ ထြက္လာတဲ့ စာရင္း ေလ..
လုပ္တဲ့ အလုပ္ကေတာ့ ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ ဆုိင္ကုိ လာတဲ့ လူေတြ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ ရင္းႏွီးတဲ့ လူေတြ ေတာ္ေတာ္ မ်ား မ်ား သိပါတယ္.. ကုိလင္းထုိက္ ဘယ္လုိ႔ အလုပ္လုပ္တယ္ ဆိုတာ အလုပ္ကိုအာရုံ စိုက္တယ္ ကို္ယ့္ အလုပ္လုိ႔ သေဘာထားတယ္ဆုိတာ ေလ..
ကဲ ဒီေန႔ ကေန စတာ ပါပဲ စဥ္းစားၾကည့္လုိက္ .. ဘယ္သူမွားမယ္ ထင္လဲ ..
ကၽြန္ေတာ္ အသုံးအျဖဳန္းႀကီးတယ္ ေျပာမလား အင္း ေျပာလုိ႔ ရပါတယ္..
အလုပ္ရွင္ က ညစ္တယ္ ေျပာမလား .. သိပ္ ေျပာလုိ႔ မရဘူး သူဘက္ က အလြတ္ေတြ လုပ္ျပထားတယ္ ေလ..
ကဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ကုိ အျပစ္ေျပာမလဲ ဆုိတာ .. ၾကည့္ၾကည္ပါအုန္း..

ပထမ အျပစ္ေျပာခ်င္တာ က ကုိယ္ပုိင္ အလုပ္ ကုိ မလုပ္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္..
1- ကုိယ္ပုိင္ အလုပ္သာလွ်င္ ကုိယ္ရဲ႔ ေငြေၾကး အေဆာက္အအုံကုိ အမွန္အကန္ ေထာက္မေပးေသာ ေထာက္ျဖစ္သည္။

အက်ိဳး -..
ကၽြန္ေတာ္ လက္တြဲေဖာ္ ျဖစ္လာမဲ့.. ေကာင္မေလး ကုိ အဲဒီ အေၾကာင္းေျပာလုိက္ေတာ့ သူက ဘာျပန္ေျပာသလဲ ဆုိေတာ့ နင္ ျပန္လာခဲ့တဲ့.. နင္ ေရာက္ဖုိ႔သာ အဓိက တဲ့.. ဘာမွ စိတ္ဓာက္မက်နဲ႔..
ေက်းဇူးတင္တယ္ ခ်စ္သူ
ဒီလုိ႔ မ်ိဳး တေလွ်ာက္လုံး လက္တြဲ သြားရမွာ ဘယ္ေလာက္ ေပ်ာ္ဖုိ႔ ေကာင္းမွာလဲ ခင္ဗ်ားတုိ႔ စဥ္းစားၾကည့္ပါ...

ကၽြန္ေတာ္ ဘ၀ မွတ္တုိက္ တစ္ခု ..

ေလးစားစြာျဖင့္
အလင္းေရာင္ (Linker+)

No comments: